stora tankar

jag har en massa jobb att göra. i småpauser överväger jag kraftigt att köpa en cykel till, den här gången en mountainbike. har en sjyst cykel att pendla på när placeringarna tillåter det. nu är jag sugen på något som kan rulla över grövre terräng.

inom rimligt avstånd finns butiker som säljer följande cyklar relativt asbilligt:

nu hittade jag precis en till butik jag inte hade tänkt på tidigare. om någon har input på de två jag länkat tar jag tacksamt emot åsikter där. alternativt tips på andra bra modeller för inte så avancerad cykling.

Det här inlägget postades i omkring. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till stora tankar

  1. jaysun1971 skriver:

    I would go with the Scott. The components are better and Scott has a good reputation.

    • lyftapajobbet skriver:

      I like Scott and am biased in their favor. I’m also looking at Specialized. The budget is somewhat limited here, however, since it will just be for fun.

Kommentera

