wxdt – att identifiera tramsiga hinder

först tänkte jag vara självrannsakande idag igen. sen sket jag i det och kollade på en video där en gaphals berättar allt som är fel med nya gymtrender. se själv nedan:

idag ägnar jag mig lite åt proper technique för en grej (som inte har med lyftande att göra). detta kombinerat med kreativ schemaläggning så att jag kan sitta hemma och läka ihop min sargade kropp från operationen i fredags.

david tate har skrivit, i en text jag har anledning att återkomma till längre fram, att

Your technique must always match your goal. It should show in how you perform the exercise, and even why you chose that exercise to begin with.

den enkla målsättningen för metod och resultat kan, tycker jag, appliceras på lite vad som helst. istället för att rätta munnen efter matsäcken förbereder jag hellre en rejäl matsäck så jag slipper vara hungrig.

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

6 kommentarer till wxdt – att identifiera tramsiga hinder

  1. jaysun1971 skriver:

    Hope you are healing fast. The video was funny, that is what you you see here in the US.

  2. celicaxx skriver:

    Hey, you’re Swedish. Did you like Basic Element back in the day? I quite like them.

  3. ruinchristmas skriver:

    had to do a big swedish blog catch-up in one day. This video was the best! I would be upset that I am 7/10 the character in the video except that andy and george are 10/10. I now feel self-conscious about posting my videos on my blog thanks.

Kommentera

