w1d4 – skutt!

okej. veckans sista dag on the grind. de är bar å åk. och när det känns som att vissa saker tar emot tänker jag att det kunde vara värre. laddade för att göra en stark insats och avsluta veckan med flaggan relativt sett i topp.

crossfitkillen överraskade positivt. hade gjorde långa set pullups utan epileptiska kips. jag blev mycket imponerad.

hade sedan en mycket bra dag på jobbet. intensivt, lärorikt och fick bra feedback av min handledare på en utvärdering. so far, so good. mina frön i den långsiktiga planen kan mycket väl bära frukt tids nog.

huvudlyft

knäböj på formen 3 / 3 / 3+. efter uppvärmning:

  1. 3x 107.5 kg
  2. 3x 122.5 kg
  3. 8x 140 kg

inte något att skriva hem om. hade jag fått ihop 11-12 bra reps i sista hade det varit framsteg. nu är det bara del i återhämtning och tillfrisknande. fortsatte lik förbannat med jokers:

  1. 3x 147.5 kg
  2. 3x 147.5 kg
  3. 1x 155 kg
  4. 1x 155 kg
  5. 1x 155 kg

treorna var riktigt tunga. målsättningen var femmor, men det gick inte idag. tänkte att jag skulle gå på treor på 155 vilket visade sig vara ogörbart för mig idag. gjorde tre singlar för att samla ihop till en trea i min parallella verklighet.

assistanslyft

marklyft supersettat med bandövningar (totalt 300 som vanligt).

  1. 10x 130 kg
  2. 10x 130 kg
  3. 10x 130 kg
  4. 10x 130 kg
  5. 10x 130 kg

ohyggligt jobbigt att marklyfta. det blev väldigt generösa vilor. kände mig faktiskt så knäckt efteråt, och hade så ont om tid, att jag gick till duschen. hoppade således över hjulet.

Det här inlägget postades i squat och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

