w1d3 – bänk!

skriver det här en dag för sent. mycket att stå i nu, som vanligt, men bra och positiva saker.

var lätt sliten. tärande att inte få vakna i mitt vanliga ultrarapid-tempo. men, har prioriterat fram en kopp kaffe för att få en rush innan jag rusar iväg. åker nu alltså buss en halvtimme tidigare än vanligt för att hinna förbi gymmet. väl på gymmet får jag också skynda mig på.

huvudlyft

bänkpress på formen 3 / 3 / 3+. efter uppvärmning:

  1. 3x 70 kg
  2. 3x 77.5 kg
  3. 8x 87.5 kg

helt okej här. jag accepterar att jag dels inte är jättestark och dels att jag precis varit sjuk i en vecka. fortsatte med jokers:

  1. 3x 92.5 kg
  2. 2x 92.5 kg

inget stordåd här. jag är okej med vad jag presterade.

assistanslyft

militärpress, supersettat med bandövningar (300 som vanligt).

  1. 10x 47.5 kg
  2. 10x 47.5 kg
  3. 10x 47.5 kg
  4. 10x 47.5 kg
  5. 10x 47.5 kg

otroligt jobbigt med avseende på flåsandet. konditionen är som bortblåst. övervägde att ta ett Hb-värde på mig själv men avstod (det sjunker ändå alltid vid infektion).

sist: krocs

  1. 20x 40 kg
  2. 20x 40 kg
  3. 20x 40 kg
  4. 20x 40 kg
  5. 20x 40 kg

fick gräva djupt här. den som gräver djupast i själen vinner.

Det här inlägget postades i bänk och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

