w2d1 – pressar på

en bra och välfylld helg tog slut, arbetsveckan tog vid. om jag hade ro i kroppen skulle jag formulera den här posten som en haiku. nu blir det observationer i punktform.

killen som inte tvättar sina kläder var på gymmet. jag har slut på linser, bär glasögonen. behövde inte se. kände på lukten att han var där. en sån där lukt som är obehaglig men ändå kittlande. som när man ser en äcklig eller läskig film. vill titta bort men det är svårt. här spelade mitt -5 synfel ingen roll. luktsinnet har jag kvar.

hade en gång tentafråga om exempel på faktiska förvärvade defekter som kan påverka sinnesorganen. svarade olfaktorietumör. tyckte jag var rolig. examinatorn gav poäng och en glad gubbe.

hjälpte några kompisar att flytta i helgen. de har skaffat radhus. och barn. men i omvänd ordning. segelbåt har de redan. vad har jag skaffat? en ny bok om internmedicin. den väger nästan lika mycket som barnet.

huvudlyft

militärpress på formen 5 / 5 / 5+.

  1. 5x 45 kg
  2. 5x 52.5 kg
  3. 8x 57.5 kg

inga jokers idag. mellanvecka i sekvensen 3/5/1. då blir det bara 5+, inget mer. sparar mina svårt sargade muskler.

assistanslyft

bänkpress. supersettade med bandövningar i alla vilor (totalt 300).

  1. 10x 65 kg
  2. 10x 65 kg
  3. 10x 65 kg
  4. 10x 65 kg
  5. 10x 65 kg

pullups, övningen från helvetet.

  1. 10x 5 kg
  2. 10x 7.5 kg
  3. 10x 10 kg
  4. 10x 5 kg (v-grepp)
  5. 10x utan belastning (v-grepp)

var trött. varierade greppet något. hängde på v-greppet från kabelmaskinen. gillar att hålla greppet nära kroppen, det känns som att brottas igen.

triceps pushdowns med bandet

  1. 3x 15
  2. 3x 15
  3. 3x 15

bicepscurls, z-stång, preacherbänk och feta grepp

  1. 9x 35 kg
  2. 8x 35 kg
  3. 8x 35 kg

definiera:hodgkin. terapidesign: hodgkin. behandla: hodgkin. följ upp: hodgkin. estimera överlevnad på: hodgkin. jag ogillar hodgkin.

Det här inlägget postades i militärpress och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

