mycket jobb, lyfter enligt planen

det är en del jobb nu.
jag har lyft på enligt programmet. allt går planenligt (jag känner mig enormt stark eftersom jag skalade ned vikterna för att få en mjuk start på året).
har, uppenbart, prioriterat bort att skriva varje dag. får lösa det på något finurligt sätt. min faktiska loggbok tillåter inte direkt export till något läsbart format.

veckan har varit 5+ utan joker sets. fritt ur minnet blev sista seten såhär: militärpress 8x, marklyft 9x, bänkpress 10x och squat 13x.

edit: huvudlyften har varit enligt följande

  • mlitärpress: 8x 57.5 kg
  • marklyft: 9x 155 kg
  • bänkpress: 10x 82.5 kg
  • squat: 13x 130 kg

stay strong etc.

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till mycket jobb, lyfter enligt planen

  1. Ping: w2d3 – bänk, lats och vardagsekonomi | lyfta på jobbet

Kommentera

