2015

läser på p2w och ser ett förslag på 5/3/1-variant riktad mot styrkelyft. jag blir självklart sugen på styrkeutveckling. samtidigt finns en tydlig skillnad mot hur wendler själv lägger upp det i sin bok, beyond 5/3/1.

skissade snabbt upp hur mitt lyftande skulle kunna se ut, med utgångspunkt från p2w: 351-template [outdated]

eventuell input tas tacksamt emot. wendlers upplägg har fungerat bra för mig hittills, i den mån jag förstått att tillämpa det.

edit: uppdaterade mitt utkast tämligen strikt efter wendlers beyond 5/3/1 (se 351-template). inser att jag kommer att ändra så många olika faktorer som det är (exempelvis att köra 3/5/1) att jag väljer att stå kvar på upptrampad mark ett tag till. avsikten är att följa templatet ovan till någon gång i mars 2015. började med att skala ned vikterna för att få en trevlig start på året.

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

En kommentar till 2015

  1. Ping: provar 3/5/1-upplägg istället, återigen w1d1 | lyfta på jobbet

Kommentera

