w1d2 – better off dead

värmde upp med bad religion.
cyklade till tåget imorse efter att ha sovit bra, ätit mina vitaminer och druckit kaffe enligt plan.
knäna knakade och ömmade även idag. var avvaktande inför squat, gick på marklyft istället. inbillade mig att det skulle göra mindre ont.

huvudlyft

marklyft på formen 5 / 5 / 5+.

  1. 5x 125 kg
  2. 5x 142.5 kg
  3. 8x 162.5 kg

knäna kändes inget särskilt. det är resten av kroppen som begränsar min kapacitet. träffade 5+ och hoppas på lika bra prestationer resten av cykeln!

assistanslyft

good mornings, med bandövningar (totalt 300) i alla vilor

  1. 12x 82.5 kg
  2. 12x 82.5 kg
  3. 12x 80 kg
  4. 12x 80 kg
  5. 12x 80 kg

tungt som fan i första setet. kroppen vaknade och resten blev om inte lättare så åtminstone bättre utfört.

hjulet från knästående

  1. 15
  2. 15
  3. 15
  4. 15
  5. 15

jag gillar mitt nyinköpta hjul.

Det här inlägget postades i marklyft och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

