w1d2 – veckan fortsätter i stor stil

helt kort, för jag måste jobba en del.

sov 4 timmar. missade mitt tåg med 2 minuter på morgonen. belönades med att få vänta 13+15 minuter på nästa tåg och ett byte. kom till gymmet ganska mycket senare än planerat. övervägde att hoppa över dagens beting, men körde på.

har gjort en blodstatus på mig själv. är somatiskt fullt frisk. har dessutom en Hb-värde på 161g/L vilket börjar närma sig övre gränsen för normalintervallet (<170 g/L). känns sjyst.

huvudlyft

knäböj på formen 5 / 5 / 5+.

  1. 5x 105 kg
  2. 5x 120 kg
  3. 9x 137.5 kg (woop woop!)

sista setet kändes bra. trodde jag skulle kräkas av ren trötthet när jag lyfte ut stången, men det löste sig. hade möjligen kunnat göra en eller två vettiga repetitioner till, men trodde inte på min kapacitet just idag. nästa gång!

assistanslyft

mera knäböj

  1. 10x 125 kg
  2. 10x 125 kg
  3. 10x 125 kg
  4. 10x 120 kg
  5. 10x 120 kg

vågar påstå att det var skaplig form, skaplig fart och skapligt allting.

 

Det här inlägget postades i squat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

