w2d4 – marklyft

jag har haft lite ont i ryggen sedan i tisdags när jag knäböjde senast. drar som vanligt långtgående slutsatser och bestämde mig för att jag fått diskbråck. återstår att se hur resten av veckan ter sig. dagens marklyft gick i alla fall bra.

huvudlyft

marklyft på formen 3 / 3 / 3+.

  1. 3x 130 kg
  2. 3x 147.5 kg
  3. 5x 165 kg

kändes okej här, men ingen upplevd ork att gå på en sjätte rep. gick på joker sets istället.

  1. 3x 172.5 kg

och där gav jag mig.

assistanslyft

good mornings

  1. 12x 67.5 kg
  2. 12x 70 kg
  3. 12x 72.5 kg
  4. 12x 70 kg
  5. 12x 67.5 kg

blev ganska trött här. fick med rumpan och hamstrings bättre än jag minns förra gången. dessutom bandövningar mellan varje set.

hjulet från knästående

  1. 15
  2. 15
  3. 15
  4. 15
  5. 15

 

Det här inlägget postades i marklyft och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till w2d4 – marklyft

  1. Ping: w3d4 – lifting the dead | lyfta på jobbet

Kommentera

