w2d3 – helt nedpressad

hade tänkt förbättra världen med lite roliga historier, men det får bli imorgon. cyklade till gymmet i piskade hällregn. njöt varenda sekund. vissa gillar att springa när det regnar, men jag tycker än bättre om att cykla.

huvudlyft

bänkpress på formen 3 / 3 / 3+.

  1. 3x 70 kg
  2. 3x 80 kg
  3. 54x 90 kg

målet var en femma i sista setet men det gick inte. eftersom jag ändå klarade dagens beting gick jag vidare på joker sets:

  1. 21x 92.5 kg

det gick sådär. det tog stopp redan efter en ynklig repetition. så kan det vara ibland.

assistanslyft

mera bänkpress men lite lägre belastning.

  1. 10x 67.5 kg
  2. 10x 67.5 kg
  3. 10x 65 kg
  4. 10x 65 kg
  5. 10x 65 kg

kände mig ganska stark här. valde att ha något högre belastning än annars, för jag vet inte hur jag ska kunna gå framåt i bänkpressen. vissa dagar tvivlar jag på att jag alls ska pressa någonting igen eftersom jag upplever sådana platåer. efter att gnällt inombords i säkert tre minuter tänkte jag att lite högre belastning i assistansen kan vara vägen framåt. vi får se.

vidare till krocs

  1. 10x 40 kg
  2. 10x 40 kg
  3. 20x 40 kg
  4. 20x 40 kg
  5. 16x 40 kg
  6. 14x 40 kg

var bara trött här. drog ut så många jag kunde och det är ändå målsättningen.

Det här inlägget postades i bänk och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

