w2d1 – tropisk värme på fel breddgrad

inatt har vi haft + 22  C (nästan +72 F för den som föredrar en mindre användbar skala) i vårt område. inomhus måste det varit åtminstone 25 C, men det är bara en uppskattning. att alla fönster var öppna verkade inte göra vare sig till eller från. jag sov nästan 2.5 timmar innan det blev för mycket för mig. resten av natten lade jag på nodulär fascit och olika sarkom. gjorde ett försök att hamra intoxikationsdata också, men det blev mig klart övermäktigt.

jag är nöjd över att de kommande två veckor bara handlar om labarbete och skrivbordsarbete. en mjukstart på jobbet efter intensiv semester på två veckor. 🙂

gymmet var relativt välbesökt idag. många män som kom in för att bänkpressa. det är ändå international bench press day.

chest-mondays

huvudlyft

militärpress på formen 3 / 3 / 3+.

  1. 3x 47.5 kg
  2. 3x 53.5 kg
  3. 5x 60 kg

kände mig hyggligt stark på 60 kg, särskilt i tillstånd av sömnbrist. fortsatte för att se hur mycket jag kunde krama ur kroppen innan det oundvikliga kraschen skulle komma (apropå sömnen alltså).

  1. 2x 62.5 kg
  2. 1x 65 kg

ok, det fungerade halvbra.

assistanslyft

pullups och dips. vartannat set som vanligt, bandövningar mellan seten.

pullups

  1. 8x 11.25 kg
  2. 7x 11.25 kg
  3. 7x 11.25 kg
  4. 7x 10 kg
  5. 7x 10 kg

dips

  1. 15x 11.25 kg
  2. 15x 11.25 kg
  3. 15x 11.25 kg
  4. 15x 10 kg
  5. 15x 10 kg

bicepscurls i preacherbänk, med z-stång men utan feta grepp, eftersom jag glömt dem hemma.

  1. 10x 35 kg
  2. 10x 35 kg
  3. 10x 35 kg
  4. 10x 35 kg
  5. 10x 35 kg

 

 

Det här inlägget postades i militärpress och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till w2d1 – tropisk värme på fel breddgrad

  1. Lifterly skriver:

    I can’t read it but the picture is worth a thousand words!! Looking great! Keep it up 🙂

Kommentera

