48 timmar

det är antalet timmar jag har kvar innan den relativa friden, förhoppningsvis, infinner sig.

hade en liten check-point i förmiddags som gick planenligt (examination med 61/63 rätt, godkänd var omkring 48). tappade två poäng på en slarvgrej som jag i efterhand kan tycka var helt självklar. lyckligtvis var det detaljer som i situationen inte var avgörande.

nog om det egentligen. träningsmässigt är det mer intressant att elitefts har uppdaterat och utökat sin squat manual. gratis utöver elkostnaden för att driva datorn.

t-nation har en text om deadlifts av matt kroc, mest känd för att ligga bakom den, i mitt tyckte, kanske bästa övningen för övre rygg: kroc rows. men, jag är inte så stark att min åsikt nödvändigtvis räknas. därför förlitar jag mig på krocs’ teori och wendlers praktik.

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

