sjukdom, varför just jag?

min kropp är sjuk. oklart varför. någonstans har det smugit sig in ett virus, gissar jag.

är nu på dag 9 av 19 raka med arbete. jobbar jag för mycket? ingen vet.

satsar på att återhämta mig skapligt de kommande fyra dagarna för att kunna blåsa på som vanligt från måndag nästa vecka.

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till sjukdom, varför just jag?

  1. ruinchristmas skriver:

    get well.

    hope you feel ”rude-spirited” and ”become much coffee” soon!

Kommentera

