vecka 4 – vila

de senaste träningscyklerna har jag hoppat över deload-veckan sedan jag hörde stevey p säga att det inte behövs för folk som inte lyfter tungt på riktigt. nu har jag gjort den tredje raka 5/3/1-perioden utan deload, så denna veckan blir faktiskt off.

det passar rätt bra att göra så med avseende på lite åtaganden och deadlines som kommer upp i verkliga livet.

kommer att ta mig till gymmet ändå. har kollat på lite rörlighetsgrejor som jag förhoppningsvis får anledning att återkomma till.

Det här inlägget postades i deload och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till vecka 4 – vila

  1. Ping: tisdag vecka 4 – inte deload | lyfta på jobbet

Kommentera

