lördag på det populära gymmet

följde med min bättre hälft till hennes gym idag. jag har inget intresse av att växla dit, men kul att se den lite mer fixade lokalen.

nyttjade deras foam roller. jobbade igenom nästan hela kroppen. lite mobilitetsövningar och stretch.

hoppades kunna knäböja, men det var fullt med bros och crossfit-folk överallt. många hade imponerande låg kroppsfettprocent. tröstar mig med att de säkert inte är starka på riktigt, utan har fake gym strength.

fick in några kroc rows i alla fall. det fanns tyngre vikter här än på mitt vanliga gym, så jag kunde prova mig fram. loggade inte, men det sista setet landade på 8x 47.5 kg.

nu sömn.

Det här inlägget postades i deload och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

