fredag vecka 3 – sjukdom

har inte lyft något tyngre än ett glas vatten idag. igår kväll kunde jag inte behålla maten och har sedan dess mest legat i sängen. matintaget har begränsats till vatten och salt samt lite fisk på konservburk. inget som borde uppröra magen.

det var rätt länge sedan jag var sjuk. satsar på återhämtning hemma över helgen.
veckan har innehållit arbetsmoment jag inte är jättebekväm med. vaknade inatt efter förmodade feberdrömmar där alla de här momenten staplades på varandra. tyckte jag kände lukten som sätter sig i händerna, även det så klart var inbillning.

diskuterade idag med en kompis hur man bäst startar om efter att ha avbrutit programmet mitt i en vecka, som nu. jag tänker börja om på hela cykeln med vecka 1 så snart jag mår bättre.

jag gillar att leta orsaker till suboptimala prestationer. kanske var den här infektionen en bidragande sådan till min ynkliga bänkpress igår?

sällsynta sjukdomsepisoder som den här ändå rätt lindriga gör mig extra glad att jag är frisk mycket. det finns några småsaker som behöver åtgärdas rent kroppsligt, men på det stora hela kan jag inte klaga alls.

att leva i en så förmånlig tillvaro som jag får göra är verkligen härligt. älska livet!

Det här inlägget postades i omkring och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

