kämpar ned sjukdom, laddar för en hård vecka

förra lördagen (dvs för åtta dagar sedan) drog jag på mig feber under arbetspasset.  var skapligt utslagen fram till onsdagen. igår, en vecka efter feberutvecklingen, gick jag till gymmet för att försöka väcka kroppen lite.

gjorde ett måndagspass (militärpress) där jag tillät mig generös vila mellan seten. satte seten med vikter som på nästa planerade vecka 1. försökte dra ut ryggen (latissimus dorsi sinister, caudalt/lateralt för den riktigt inbitne) som har plågat mig några dagar. relativ framgång på båda fronterna.

nästa vecka kommer bli strulig på arbetsfronten. oklart hur jag ska lägga in lyftandet, men troligt är att schemat kommer att avvika från det vanliga. icke desto mindre satsar jag på framsteg och världsrekord.

Det här inlägget postades i omkring. Bokmärk permalänken.

Kommentera

