välplanerad sjukdom

drog på mig feber på jobbet i lördags (21/9). efter det har jag legat hemma och njutit av infektionens förlopp. med glimten i ögat kan man hävda att det är empirisk forskning i en begränsad population.

idag, torsdag, är jag åter i vardagen. deloadveckan blev det inte mycket med den här gången heller. känns fint att jag hann avsluta den tunga veckan, med en ökning dessutom, innan det tog stopp.

kom i alla fall iväg i ordentlig tid imorse så jag kunde förbereda dagens sysslor, något jag försökt med hela veckan men misslyckats. passade också på att läsa om en annan kille som hade en humörsvacka, om än av andra anledningar, i somras.

Det här inlägget postades i omkring. Bokmärk permalänken.

Kommentera

